דף הבית » מדריך מזיקים לרסס » איפה קונים חומרי הדברה נגד פשפש המיטה? המדריך המלא

איפה קונים חומרי הדברה נגד פשפש המיטה? המדריך המלא

איפה קונים חומרי הדברה נגד פשפש המיטה המדריך המלא

חשוב לדעת היכן קונים חומרי הדברה נגד פשפש המיטה.

פשפש המיטה הוא מזיק נפוץ שרוב האנשים נתקלים בו בשלב מסוים בחייהם. קשה מאוד להיפטר מהם, ויכול להיות קשה למצוא את הדרך הטובה ביותר להיפטר מהם. חשוב לדעת היכן קונים חומרי הדברה נגד פשפש המיטה כי הם צריכים חומר הדברה שיהרוג אותם במגע.

הדרך הטובה ביותר לקנות חומרי הדברה נגד פשפשי מיטה היא ללכת לחנות מוכרת או להזמין אותם באינטרנט.

חומרי הדברה שקיימים בחנויות הם לרוב לא יעילים ולא יהרגו פשפשים. הם יעזרו רק באוכלוסיית החרקים, אך לא ייפטרו מהם לחלוטין.

K300 נגד פשפשים

קוטל החרקים הפופולרי ביותר בישראל הורג ג’וקים ונמלים. עם תוצאה מיידית ומתמשכת של הכחדה, מכיל חומר מיוחד לטיפול מונע שגרתי, לאורך זמן, באישור משרד להגנת הסביבה יעיל, לפני הריסוס, נא לקרוא את הוראות השימוש, יעילות מוכחת.

תרסיס נגד פשפשים

ספריי באגים הוא מוצר כימי שעוזר להרחיק חרקים מאנשים. זה יכול לשמש במצבים רבים, כגון קמפינג, טיולים ופיקניקים. ישנם סוגים רבים ושונים של תרסיסי חרקים זמינים בשוק. חלקם חזקים יותר מאחרים. חלקם יקרים יותר מאחרים.

חלק מהתרסיסים של באג מכילים DEET, כימיקל שידוע כגורם לתופעות לוואי כמו גירוי בעור והתקפים בילדים מתחת לגיל שנתיים. הסוכנות להגנת הסביבה של ארה”ב (EPA) סיווגה את DEET כמסרטן אפשרי לאדם בגלל הפוטנציאל שלו לגרום לסרטן בבעלי חיים על ידי פגיעה בתאי ה-DNA שלהם. עם זאת, ה-EPA לא מצא ראיות לכך ש-DEET גורם לסרטן בבני אדם, והיא רואה אותו בטוח לשימוש בילדים מעל גיל שנתיים בשימוש בהתאם להוראות על התווית.

ריסוס נגד פשפשים

פשפשים הם בעיה מרכזית במקומות רבים בעולם. הם קטנים, שטוחים וצבעם חום. הם ניזונים מדם של בני אדם ובעלי חיים אחרים שנמצאים בקרבת מקום. פשפשים נמצאו בבתים, בתי מלון, מקלטים, בתי ספר ומקומות ציבוריים אחרים.

תרסיס הוא דרך נפוצה להיפטר מפשפש המיטה. תרסיסים מגיעים בצורות שונות כמו תרסיסי אירוסול או נוזל שמרוססים על האזור בו חיים הפשפשים או היכן ניתן למצוא אותם. מטרת התרסיסים הללו היא להרוג את הפשפשים על ידי כך שהם מתייבשים ומתים מהתייבשות. יש גם כמה תרסיסים שנועדו להרוג רק פשפשים בוגרים בעוד שאחרים יהרגו גם מבוגרים וגם נימפות (פשפשים צעירים יותר).

הדברה פשפשים

הדברת פרעושים היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר הקשורות לחיות מחמד. חשוב לשמור על ניקיון הבית שלך כדי למנוע מהפשפשים לחדור לביתך.

ישנן דרכים רבות להיפטר מפרעושים, אך הדרך היעילה ביותר היא באמצעות טיפול מקומי שקוטל פרעושים וביצים במגע.

פרעושים הם בעיה נפוצה עבור בעלי חיות מחמד. הם יכולים לגרום לאי נוחות לבעל החיים, כמו גם להעביר מחלות לבני אדם.

ישנן דרכים רבות לשלוט באוכלוסיות פרעושים בבית ובסביבותיה. חלקם כוללים שימוש בטיפולים כימיים, שימוש בתרופות טבעיות, או אפילו היפטרות מוחלטת מחיות המחמד שלכם אם תגלו שהם לא שווים את הטרחה. עם זאת, יש דרך אחת בטוחה להרחיק פרעושים: מניעה.

חומר נגד פשפשים

פרעושים הם בעיה נפוצה עבור חיות מחמד ואנשים. הם יכולים לגרום לגירוד, נשירת שיער ואפילו אנמיה אצל חיות מחמד. פרעושים יכולים לעבור גם לאנשים.

הדרך הנפוצה ביותר לחלות בפרעושים היא ממגע עם בעל חיים נגוע או פריט שהיה במגע עם הדם או הרוק של בעל החיים. ביצי פרעושים בוקעות לזחלים החיים בסביבת חיית המחמד וניזונים מפסולת אורגנית כמו שיער בעלי חיים ותאי עור. הזחלים מתבשמים למבוגרים שיוצאים מהפקעות שלהם כדי להמשיך את המחזור על ידי האכלה מדם מהחיה המארחת או מבני אדם בקרבת מקום.

חומר דוחה פרעושים הוא חומר המוחל באופן מקומי על עורו או פרוותו של אדם הדוחה פרעושים, קרציות, כינים, יתושים, זבובים וחרקים אחרים על ידי מיסוך ריחו, הורג אותם עם כימיקלים כגון DEET (N-diethyl-meta-toluamide).

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן