דף הבית » מדריך מזיקים לרסס » כמה דברים שלא ידעתם האם מותר לרסס חומר הדברה בבית כשיש תינוק?

כמה דברים שלא ידעתם האם מותר לרסס חומר הדברה בבית כשיש תינוק?

כמה דברים שלא ידעתם האם מותר לרסס חומר הדברה בבית כשיש תינוק?

חומרי הדברה הם כימיקלים שנועדו להרוג, להדוף או לשלוט מזיקים. הם מיושמים בדרך כלל על גידולים וגינות כדי להגן עליהם מפני מזיקים כמו עשבים שוטים, חרקים ופטריות. חומרי הדברה משמשים במשך שנים רבות להגנה על גידולי מזון וצמחים אחרים מפני נגיעות חרקים.

השימוש בחומרי הדברה היה נושא שנוי במחלוקת בשנים האחרונות בגלל הסיכונים הבריאותיים הפוטנציאליים שהם עלולים להוות על בני אדם. סיכונים בריאותיים אלה כוללים סרטן, בעיות רבייה והפרעות נוירולוגיות. השימוש בחומרי הדברה בבית הוא גם נושא שנוי במחלוקת בגלל הסיכון הפוטנציאלי שהוא מהווה לילדים שגרים בבית עם מבוגר שמרסס חומרי הדברה מבלי לנקוט באמצעי זהירות נדרשים כמו לבישת ביגוד מגן או שימוש במסכה להגנה.

בריאותם של כל המתגוררים בביתכם נמצאת בסיכון מחומרים רעילים, במיוחד החברים הצעירים ביותר. תינוקות וילדים רגישים יותר להשפעות של חומרי הדברה מאשר מבוגרים בגלל גופם המתפתח.

ילדים פגיעים יותר להשפעות השליליות של חומרי הדברה מאשר מבוגרים. מבנה הגוף והמערכת החיסונית של התינוק שלך עדיין גדלים. אפילו העובדה שתינוקות זוחלים במקום ללכת מעלה את הסיכון לחשיפה כימית. בנוסף, זכור שילדים טועמים לעתים קרובות חפצים נגועים, אפילו את הידיים שלהם. למרות שיש דאגות תקפות לגבי הבטיחות של תרגול הדברה סביב ילדים, מזיקים גם מהווים איום על בריאותם ובטיחותם של ילדים.

כמה זמן לאחר החיטוי זה בטוח לתינוק

חיטוי היא טכניקה המשמשת לסילוק חלל סגור ממזיקים או אורגניזמים מיקרוביולוגיים אחרים. זה בגלל שהם בסופו של דבר מתחילים לפגוע בנו בצורה כלשהי. חיטוי הוא לא יותר משימוש בתרסיסים גזים. שאר קוטלי החרקים הגזים ממשיכים להתקיים באותם צורות גזים. ואז הוא מציף את האזור בקוטלי חרקים גזים ספציפיים, או כפי שאנו יכולים לומר, חומרי חיטוי.

כמה זמן לאחר חיטוי זה בטוח לתינוק?

חיטוי חלש יותר 24 שעות ביממה

48 שעות של חיטוי מתון

חיטוי חזק למשך 72 שעות

כמה זמן לאחר פשיטה ריסוס זה בטוח לתינוקות

בבתים רבים, חרקים וחרקים אחרים הם בעיה רצינית. הם מתרבים יותר חרקים, מפיצים מחלות ונמצאים בכל מקום. ישנם תרסיסים רבים זמינים להיפטר מיתושים וחרקים. Raid הוא אחד מתרסיסי הבאגים הנפוצים ביותר. ישנם סוגים רבים ושונים של תרסיס Raid זמינים למניעת חרקים, חרקים ומזיקים בבתים ובמקומות העבודה שלך.

תרסיסים אלה יכולים להזיק לבריאות גם כן. לאחר ריסוס, יש להם ריח מאוד לא נעים ועלול להיות השפעה שלילית רצינית על הריאות. תרסיסים כמו Raid הם מסוכנים ביותר, במיוחד לתינוקות, ויש להרחיק אותם בזמן השימוש בתרסיס.

לאחר השימוש בספריי Raid, אין פרק זמן מוגדר המבטיח את בטיחות התינוק. עם זאת, מקובל להאמין כי מריחת התרסיס בתוך הבית למשך כ-15 דקות הופכת אותו לבטוח עבור תינוקות. אם נעשה שימוש בתרסיס נוסף, ניתן לומר שאחרי כ-30 דקות של שימוש, תינוקות יכולים להשתמש בתרסיס בבטחה.

כיצד להשתמש בספריי באגים בבית”

להלן כמה שלבים כיצד להשתמש בספריי באגים בבית.

ראשית, זהה את האזור שבו תרסס את קוטל החרקים. חשוב לזהות את מקור החרקים, לפני ריסוס כל קוטל חרקים. ייתכן שהחרקים מגיעים מצמח או עץ מסוים, אז אתה צריך לוודא שריססת את האזור הספציפי הזה.

שנית, זהה את סוג קוטל החרקים שבו תשתמש. ישנם סוגים רבים ושונים של קוטלי חרקים הזמינים בחנויות ובאינטרנט. אתה צריך לוודא שאתה מקבל את המתאים לצרכים שלך ולסביבה שלך.

שלישית, רססו כמות קטנה של תרסיס חרקים על הידיים ואז שפשפו אותן יחד עד לייבוש לפני שתעברו למשטח או לחפץ אחר. זאת על מנת להבטיח שלא יישארו שאריות כימיות על הידיים שלכם בעת נגיעה בחפצים או במשטחים אחרים בבית שעלולים לגרום נזק אם זה בא במגע עם משהו אחר כמו אוכל או עור.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן