דף הבית » מדריך הדברה » כל המידע על איזה סוג הדברה עושים לבית קרקע פרטי?

כל המידע על איזה סוג הדברה עושים לבית קרקע פרטי?

איזה סוג הדברה עושים לבית קרקע פרטי

בתי קרקע פרטיים מוצמדים בדרך כלל לשטח קרקע גדול. יש להם גדר שנועדה להרחיק מבקרים לא רצויים. עם זאת, גדר זו יכולה להיפרץ על ידי מזיקים ובעלי חיים.

הדברה נעשית לבתי קרקע פרטיים על ידי שימוש בחומרי הדברה ומלכודות. הלכידה נעשית על ידי שימוש בשקיות ניילון קטנות הממולאות בפיתיון המושך את המזיקים ובעלי החיים לתוך המלכודת. לאחר מכן נהרגים מזיקים במלכודת על ידי רעל או חומרי הדברה אשר הורגים אותם באופן מיידי.

הדברה לבתי קרקע פרטיים עשויה לכלול גם טיפולים כימיים כמו פיתיון, דוחים וחיטוי של הנכס או בניית קירות ורצפות באמצעות תרסיס קוטלי חרקים או הדברה

הדברה נעשית על ידי שימוש במגוון טכניקות להרחקת מזיקים מהנכס. ישנם סוגים שונים של הדברה כולל:

-הדברה פיזית: הדברה מסוג זה נעשית על ידי שימוש במלכודות, פיתיון ושיטות פיזיות אחרות להעלמת המזיקים.

הדברה כימית: הדברה מסוג זה משתמשת בכימיקלים כמו חומרי הדברה וריסוסים כדי לחסל מזיקים.

-הדברה משולבת: הדברה מסוג זה משתמשת בשילוב של שיטות פיזיות וכימיות כאחד כדי לחסל מזיקים.

-הדברה משולבת הדברה משולבת (IPM): סוג זה של IPM מתמקד במניעה ובקרה של התפשטות חרקים באמצעות צמצום בית הגידול שלהם ושליטה בהתרבותם.

מהם 4 סוגי הדברה?

מזיקים הם כנראה הסוג המאתגר ביותר של בעלי חיים להתמודד איתם. ישנם סוגים רבים ושונים של מזיקים שאנו צריכים לטפל בהם והם עלולים לגרום לנזק רב אם לא מטפלים בהם נכון.

הנה רשימה של מזיקים שאתה עלול להיתקל בהם בחיי היום-יום שלך: נמלים, ג’וקים, חולדות, עכברים, עכבישים, פשפשי מיטה וטרמיטים. הדברה היא התהליך שבו אנשים או בעלי חיים מבקשים לחסל או לצמצם אוכלוסיות של מזיקים ברכושם או בקהילה שלהם.

הדברה היא תהליך של מניעה או הדברה של מזיקים. ישנם ארבעה סוגים עיקריים של הדברה:

  1. הדברה פיזית – הדברה מסוג זה יכולה להתבצע על ידי שימוש בכימיקלים להדברת מזיקים בקנה מידה גדול.
  2. הדברה ביולוגית – הדברה מסוג זה כוללת שימוש בחומרים ביולוגיים למניעת ו/או הרג מזיקים. זה יכול להיעשות גם על ידי שימוש בטורפים טבעיים כגון פרת משה רבנו או גמל שלמה כדי לשמור על האוכלוסייה בשליטה.
  3. הדברה כימית – הדברה מסוג זה כוללת שימוש בחומרי הדברה, קוטלי עשבים ופטריות המשמשים להרג או מניעת פגיעה של מזיקים באזור מסוים.
  4. הדברה מכנית/אלקטרונית – הדברה מסוג זה משתמשת במכונות כגון מלכודות ורעלים כדי להרוג או ללכוד מזיקים בקנה מידה גדול

איזה סוג הדברה עדיף?

שיטות הדברה המשתמשות באמצעים פיזיים וביולוגיים טובים יותר לסביבה. לא תחשוף לכימיקלים שעלולים להיות מסוכנים אם תשתמש בשיטות פיזיות או ביולוגיות לניהול מזיקים; הרעילות עלולה להיות מזיקה. בנוסף, מספר הולך וגדל של חרקים הופכים עמידים בפני קוטלי חרקים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן