דף הבית » מדריך מזיקים לרסס » כל מה שצריך לדעת על האם צריך לנקות אחרי הדברה ירוקה?

כל מה שצריך לדעת על האם צריך לנקות אחרי הדברה ירוקה?

כל מה שצריך לדעת על האם צריך לנקות אחרי הדברה ירוקה

על מנת לצמצם את נגיעות המזיקים בגידולים ובעלי חיים מבלי לסכן את בריאות הצרכן או הסביבה, הדברה ירוקה או אורגנית היא טיפול יעיל ונטול סיכונים. הדברה ירוקה מתמקדת יותר במניעת חרקים להרוס את היבולים שלנו מאשר בהרחקת הפטרייה שגורמת להם, כי מניעה תמיד עדיפה על ריפוי.

בניגוד לדעה הרווחת, הדברה ירוקה משתמשת גם בחומרי הדברה כימיים כעמוד השדרה. רק העובדה שהוא משתמש בחומרים ידידותיים לסביבה, פחות רעילים ובטוחים להדברת מזיקים על בסיס אדמה. אם הצמח שלך היה מוכה קרדית, תרסיס ירוק, כגון שמן נים או פירתרינים, לא רק יהרוג את המזיקים וימנע זיהום נוסף, אלא גם לא יגרום נזק לחיות הבר הקרובות, כולל חיות המחמד המקסימות שלך. החומרים בטוחים לבני אדם ולסביבה.

חשוב לנקות לאחר חיטוי. אתה צריך להיות מודע לסיכונים שבאי-לעשות זאת ואיזה סוג של דברים עליך לעשות כדי להתכונן לכך.

הדברה נעשית בדרך כלל עם כימיקלים שעלולים להזיק לבני אדם, לחיות מחמד ולסביבה. לכן חשוב שתנקה לאחר ביצוע שירות זה בבית או בעסק.

מזיקים הם בעיה עצומה עבור בעלי בתים ועסקים. מזיקים עלולים לפגוע ברכוש שלך ולגרום לך לחלות. אם ניסיתם חברת הדברה ירוקה, לרוב היא תנקה אחריה.

אם לא ניסיתם חברת הדברה ירוקה, זה משהו שכדאי לכם לשקול. חברות הדברה ירוקה משתמשות בטכניקות ידידותיות לסביבה כדי להיפטר מהמזיקים.

כמה זמן לאחר ההדברה אני יכול לנקות

משך הזמן שלוקח לנקות את הבית לאחר ההדברה משתנה בהתאם לגודל הבית, כמה מזיקים היו שם ואיזה סוג הדברה השתמשו.

הדרך הטובה ביותר לנקות בית לאחר הדברה היא להתחיל עם שאיבת אבק יסודית. זה יסיר את כל החרקים או הביצים המתים שייתכן שנפלו מהקיר או מהרצפה. השתמש תמיד באביזר מצורף עם מסנן HEPA כדי לוודא שאתה לא מפזר אבק או אלרגנים סביב הבית שלך. לאחר שאיבת האבק, נגב את כל המשטחים והרהיטים במטלית לחה. אם נותרו שאריות גלויות, ניתן להשתמש בתמיסת מים וסבון עדינה ולאחר מכן לנגב אותה שוב.

מזיקים הם בעיה גדולה לכל בית. הם עלולים לגרום לנזק רב וליצור סביבת מגורים לא בריאה.

הכלל הכללי הוא שבטוח לנקות לאחר 3 ימים של הדברה, אך זה יכול להשתנות בהתאם לסוג ההדברה בה נעשה שימוש. לדוגמה, אם ההדברה נעשתה באמצעות ריסוס, יש להמתין לפחות 5 ימים לפני שתנקו את האזור הפגוע. אם זה נעשה עם ערפל, אז אתה צריך להמתין לפחות 7 ימים לפני ניקוי האזור הפגוע.

ניקוי עמוק לאחר הדברה

הצעד הראשון הוא להסיר את כל הפסולת הנראית לעין מהאזור. שואב וטאטא את כל הפינות, החריצים והסדקים. לאחר מכן, עליך לרסס חומר חיטוי על כל המשטחים. זה יהרוג כל חיידק שאולי הושאר מאחור על ידי חברת ההדברה.

לאחר מכן, עליך להשתמש במטלית לחה או בספוג כדי לנגב את כל המשטחים באזור שלא רוססו בחומר חיטוי. ודא שאתה מנקה את כל האזורים שקשה להגיע אליהם כמו מאווררי תקרה וגופי תאורה.

הניקוי העמוק לאחר ההדברה הכרחי כדי להבטיח שהמזיקים ייעלמו לתמיד. כמו כן, חשוב לוודא שההדבקה לא תחזור תוך פרק זמן קצר.

הניקיון העמוק לאחר ההדברה מתחיל בבדיקה יסודית של כל הנכס וזיהוי אזורים בהם עלולים להסתתר מזיקים. זה כולל: בתוך קירות, מתחת לרצפה, בתוך רהיטים, בארונות ומקומות נסתרים אחרים.

האם זה בטוח להיות בבית לאחר הדברה

הדברה היא דרך מצוינת להרחיק חרקים, מכרסמים ומזיקים אחרים מהבית שלך. עם זאת, חשוב לדעת שלא בטוח להיות בבית לאחר ההדברה.

הכימיקלים המשמשים בהדברה עלולים להשפיע על מערכת הנשימה של אנשים ולגרום לגירוי של העיניים, האף והעור. הכימיקלים יכולים גם לזהם את משטחי הכנת המזון, כך שלא בטוח להכין מזון לאחר הדברה.

הדברה היא אחד השלבים החשובים ביותר להפיכת הבית שלך נקי ממזיקים. עם זאת, חשוב לדעת שלא בטוח להיות בבית מיד לאחר ההדברה. הכימיקלים המשמשים בהדברה הם רעילים ועלולים לגרום לסכנות בריאותיות חמורות אם נחשפים אליהם.

המתן תמיד לפחות 24 שעות לפני שאתה חוזר לביתך לאחר הדברה.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן