דף הבית » מדריך מזיקים לרסס » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: האם יש הדברה בחדרי מדרגות נגד עכברים?

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: האם יש הדברה בחדרי מדרגות נגד עכברים?

כמה דברים שלא ידעתם עליהם האם יש הדברה בחדרי מדרגות נגד עכברים

הדברה בחדרי מדרגות היא נושא חשוב ביותר. עכברים נמשכים לחמימות ולמקורות המזון של חדרי המדרגות. הם יכולים להיות מסוכנים מאוד לבני אדם, מכיוון שהם יכולים לשאת מחלות כמו סלמונלה ולסטריה.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מעכברים היא להשתמש בחומר דוחה עכברים כמו שמן מנטה, כדורי עש או אפילו חתול.

עכבר אולי לא יעלה במדרגות כמו שאנשים עושים, אבל אם יבחרו בכך, הם יכולים להגיע בקלות לקומה השנייה. בנוסף ליכולת לזנק או לקפוץ במעלה הפנים של כל מדרגה, יש להם לעתים קרובות מעקה או מעקה לטפס, מה שהופך את העלייה לפשוטה יותר. זכרו שעכברים יבחרו במיקום האידיאלי לקינון, גם אם זה דורש מהם להשקיע קצת יותר אנרגיה כדי להגיע לשם, אם שמתם לב לעדויות להדבקה במכרסמים באזור העליון של הנכס.

כמה זמן לוקח לתפוס עכבר במלכודת

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג המלכודת שבה נעשה שימוש. מלכודת מסורתית יכולה להימשך בין מספר דקות לשעה. מלכודות אלקטרוניות יכולות להימשך פחות מדקה.

באופן כללי, לוקח בערך דקה למלכודת אלקטרונית לתפוס עכבר ברוב המקרים. אם אתה רוצה לדעת כמה זמן זה ייקח למקרה הספציפי שלך, עליך להסתכל בתיאור המוצר או לפנות ליצרן לקבלת מידע נוסף.

יכול לקחת מכמה דקות עד כמה שעות עד שעכבר ייתפס במלכודת.

הזמן שלוקח לעכבר להיתפס תלוי בסוג המלכודת, גודל העכבר וכמה פיתיון משתמשים בו.

סימנים של נגיעות עכברים רעות

אתה יכול לזהות את סוג העכברוש שאתה מתמודד איתם, דפוסי ההתנהגות שלהם, מה מכניס אותם לתוך הבית שלך, ובעיקר, איזה מוצר הדברת מכרסמים להשתמש כדי להיפטר מהם, בעזרת בדיקה ביתית יסודית.

לגלות עם איזה חיה יש לך עסק ומידת הבעיה שלך הוא הצעד הראשון להיפטר מעכברים או חולדות. הקפד לבדוק את הבית שלך מבפנים ומבחוץ לפני שאתה נוקט בפעולה כלשהי כדי לשלוט בבעיית חולדות. עליך לבצע בדיקה מקיפה לפני שתוכל לבחור את אסטרטגיית הבקרה הטובה ביותר למצבך.

כל עוד אתה יודע לאן מכרסמים צפויים ללכת, אתה עלול לזהות צואה מכיוון שהם נוטים לחרבן בכל מקום שהם הולכים. טיפות נמצאות בדרך כלל במזווה המטבח, בארונות, בפחים, במגירות ובכל מקום אחר שבו אתה שומר מזון לאנשים או לחיות מחמד. ללא ספק יש לך זיהום אם אתה מגלה צואה במקומות אלה.

לא רק שחולדות ועכברים עושים את צרכיהם הרבה, אלא שהם גם משתינים בכל מקום. הפריטים סביב האוכל שהם לועסים, כמו גם כל הבדים והחומרים הסמוכים, סופגים לעתים קרובות את הפיפי שלהם. עם זאת, כאשר עכברים מעורבים, הם מייצרים עמודי פיפי, שהם ערימות קטנות של פסולת, שמן ושתן.

אחד התסמינים הברורים לכך שיש לך בעיית מכרסמים יכול להיות תצפיות. מדי פעם, חולדות ייצאו מההסתרה, במיוחד אם הן נאבקות למצוא מזון לקנים המתרחבים שלהן. זה כמעט בטוח שיש לך זיהום אם אתה צופה בחולדה אחת או שתיים או עכבר.

מכרסמים בונים קנים מחומרים רכים לחיות בהם. הם גונבים ניירות, זרדים, דשא, מלית רהיטים, בדים, וכמה חולדות אפילו לוקחות בגדים לקנים שלהם. הם ייצרו קן במקומות שבהם אתה לא מבקר לעתים קרובות, כמו קופסאות סמויות, מגירות או תיקים.

כאשר השתן נשאר לזמן מה, הוא מפתח ריח עבש חזק, הנפוץ בקיני מכרסמים. במצב הגרוע ביותר, מכרסם יעבור לעולמו ויתחיל להתפרק, והריח עלול אף להפוך את זה לבלתי נסבל לחיות בביתכם.

מכרסמים לועסים, נושכים ומנשנשים כל דבר שהם יכולים לשים עליו שיניים, כולל מזון, קירות, בגדים, כבלים וחפצים אחרים. הנטייה הזו די מטרידה.

איך להיפטר מעכברים

עכברים הם מזיק נפוץ בבתים, ולפעמים מזיקים אלו יכולים להיות קשים להיפטר מהם.

ישנן דרכים רבות להיפטר מעכברים, כולל שימוש במלכודות או רעל. עם זאת, הדרך היעילה ביותר היא להשתמש במלכודת העכברים הטובה ביותר שהיא גם אנושית וגם יעילה.

מלכודות העכברים היעילות ביותר הן לוחות דבק. מלכודות אלה פועלות על ידי פיתוי העכברים עם פיתיון ולאחר מכן לכידתם על משטח דביק כשהם מתקרבים מספיק.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן