דף הבית » מידע מקצועי » האם הדברת פרעושים בכלב מתאימה לחתונה? כל מה שחשוב לדעת

האם הדברת פרעושים בכלב מתאימה לחתונה? כל מה שחשוב לדעת

האם הדברת פרעושים בכלב מתאימה לחתונה כל מה שחשוב לדעת

אתה תרצה את כל המשפחה שלך שם ביום חתונתך, ועבור זוגות רבים, זה אומר גם לכלול את חיית המחמד המשותפת שלהם. ישנן דרכים רבות לכלול כלבים בחגיגה שלך, בין אם בתפקיד רשמי (ככלבי פרחים או נושאי טבעת, למשל) או סתם כאורחים מוערכים. חברים פרוותיים משפרים את החוויה וקוראים לניהול ספציפי, אבל הם גם הופכים אותה להרבה יותר בלתי נשכחת.

לפני החתונה, קח את בעל החיים לסופר כדי להבטיח את המראה הטוב ביותר שלו. ודא שספוט מרגיש בנוח בלבוש שלו על ידי כך שהוא ילבש אותו כמה פעמים לפני שתוסיף אביזרים כלשהם. באופן כללי, עדיף לשמור על קישוטים בסיסיים וקלים לחיית המחמד ללבוש; אם הוא מתנגד להקמה מלאה, לוותר על הרעיון ובחר בצווארון פשוט. אל תגרום לו להחזיק אותם יותר מהנדרש.

פרעושים וקרציות חיים על הכלב שלך וניזונים ממנו. פרעוש נגוע יישאר על הכלב שלך עד שהוא מושמד על ידי מוצר פרעושים או ילך לעולמו באופן טבעי. הקרציה הבוגרת, כמו הפרעוש הבוגר, תישאר על הכלב שלך ובסופו של דבר תטיל ביצים תוך כדי מציצת הדם של הכלב שלך. קרציות, לעומת זאת, חוות שלבי חיים שונים. משלב אחד למשנהו, קרציות “יתנפלו” הרחק מהמארח. בשלבי הנימפה והבוגר של קרציות, כלבים ובני אדם נמצאים בסיכון הגבוה ביותר לחלות במחלה. תוך מספר שבועות קצרים בלבד, הכלב שלך ואולי גם הבית שלך עלולים להיות נגועים ברצינות אם הכלב שלך לא נוטל קוטל מניעתי או רצח בוגר.

מומלץ לקבוע תור לוטרינר מיד אם אתה מאמין שהכלב שלך נפגע מפרעושים וקרציות.

פרעושים לכלב טיפול טבעי

גם עבור הכלב שלך וגם עבור הבית שלך, פרעושים הם כאב. אתה יכול לבחור בין שימוש במוצרים כימיים תעשייתיים לבין תרופות טבעיות כדי להיפטר מהם. על מנת להיפטר ממכת פרעושים, בהחלט כדאי להשתמש בכימיקלים קשים. להלן מספר יתרונות של טיפולי פרעושים טבעיים לכלבים, רבים מהם תוכלו להכין מחפצים שכבר יש לכם כנראה במטבח שלכם, אם אתם רוצים למנוע מהפרעושים לעלות על חיית המחמד שלכם מלכתחילה.

מסרק פרעושים

מסרק פרעושים הוא מוצר חובה לבעלי חיות מחמד המחפשים קוטל פרעושים טבעי מכיוון שהוא חלופה חסכונית ושימושית. למרות שהם נעים בגודלם, לכולם יש שיניים מרווחות הדוקות שמסלקות את הפרעושים ואת הביצים שלהם ממעיל הכלב.

לימון או ליים

מרחו מיץ ליים או לימון טרי על מסרק הכלב שלכם לפני שתעברו על המעיל שלו מספר פעמים.

חומץ סיידר, תפוח

פרעושים לא יכולים לשרוד באווירה מעט חומצית שמייצר חומץ תפוחים. רססו את המרקחת על המעיל והבטן של כלבכם, הקפידו להרחיק אותו מעיניו ומכל פצעים פתוחים בזמן שאתם משלבים שש כוסות חומץ תפוחים עם ארבע כוסות מים וקורט מלח.

שמן קוקוס

חומצה לאורית, חומצת שומן הנמצאת בשמן קוקוס, היא מרכיב הורג פרעושים. השומן למעשה חונק את הפרעוש על ידי כיסוי השלד החיצוני שלו.

שמנים חיוניים

היזהר בעת שימוש בשמנים אתריים לטיפול בהדבקה של פרעושים. השמנים האתריים עץ התה, פנירויאל, אורן ו-wintergreen הם בין אלה שעלולים להיות רעילים לכלבים.

אדמה דיאטומית

הטיפול נגד פרעושים באדמה דיאטומית מיועד לבית שלך, לא לכלב שלך. אדמה דיאטומית היא חומר הדומה לאבקה והורס את השלדים החיצוניים של פרעושים, יונק לחות מגופם והורג אותם. בזמן שהכלב שלך מקבל טיפול פרעושים משלו, אולי תרצה ליישם את ההליך הזה בבית שלך.

עקיצת קרציה

קרציות הן טפילים הניזונים על ידי נשיכת המארחים בעלי הדם החם שלהם. חיידקים, וירוסים ופרוטוזואים גורמי מחלות יכולים להדביק בני אדם ובעלי חיים באמצעות עקיצות קרציות.

חלק מהמחלות הללו, כגון מחלת ליים, טולרמיה, ארליכיוזיס, קדחת כתמים של הרי הרוקי, אנפלסמוזיס ובאבזיוזיס, עלולות להיות חמורות ביותר.

איך להיפטר מפרעושים בכלב

למרות שיש להם מוניטין רע של היותם שפירים יחסית, פרעושים יכולים להפיץ טפילים מסוכנים כמו תולעי סרט וטיפוס. איבוד דם הוא הבעיה העיקרית כאשר חיית המחמד סובלת מזיהום פרעושים.

זכרו שפרעושים יכולים לשרוד בסביבה, כך שאם רחצה של הכלב שלכם לא נפטר מהפשפשים שם, תצטרכו גם לשטוף, לנקות או לרחוץ את האזור סביב הכלב שלכם. נקו כל דבר שחיית המחמד שלכם שוכבת עליו וכל אזור שהכלב מבלה בו זמן רב, ובהחלט שטפו את מיטת הכלב שלכם.

לחלופין, אתה יכול להוציא כסף על מסרק פרעושים, אשר ילכד פרעושים על הכלב שלך כשהשיניים מסרקות את הפרווה. מסרקי פרעושים שימושיים להיפטר מכל פסולת הפרעושים, כולל הלשלשת שלהם.

נסה תמיסה של מים וחומץ תפוחים כדי להיפטר באופן טבעי מפרעושים על חיות מחמד. הם גם לא אוהבים את ריח השום. שום הוא תרופה ביתית פשוטה וטבעית לפרעושים על כלבים שכן יש לו גם מאפיינים אנטי פטרייתיים ואנטי טפילים הדוחים פרעושים.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן