דף הבית » מדריך הדברה » כל המידע על האם בעל הבית משלם עבור הדברה?

כל המידע על האם בעל הבית משלם עבור הדברה?

כל המידע על האם בעל הבית משלם עבור הדברה

זה בעיה כאשר מזיקים מופיעים בנכסים להשכרה. עם זאת, למרות העובדה שבאגים הם נושא מרכזי, מחלוקות בין שוכרים למשכירים על מי אשם בבעיה עשויות להיות חמורות אף יותר.

מזיקים יכולים להיות פרעושים, תיקנים, נמלים, עכבישים, עכברים, חולדות, פוסומים, נחשים, טרמיטים, צרעות ודבורים.

החובה הכללית הן של השוכרים והן של המשכירים לשמור על הנכס במצב תקין של תיקון, בטיחות וניקיון כוללת הדברה. במקרים רבים שנדונו בבית דין, התקבלו החלטות על סמך אופן פרשנות דיני השכירות. מדי פעם, אך לא תמיד, לטובת השוכר.

אלא אם בעל הדירה יכול להוכיח כי מעשי השוכר יצרו את הבעיה, יש לתאר את מצבה של יחידת הדירה כטוב בחוזה השכירות ולציין כי המשכיר אחראי על הדברה. בעל דירה מחויב לספק חלל נקי ממזיקים, נקי ומתאים למגורי אדם. בתי הדין קבעו כי אם תזוהה בעיה על ידי שוכר די מהר לאחר המעבר, יהיה פרק זמן סביר לבעל הדירה לפעול. בנוסף, ישנה הוכחה מספקת כדי לחייב את בעל הדירה באחריות ולכסות הוצאות אם שוכר יכול להראות באמצעות ראיות שהנכס לא נמסר לו במצב נקי.

מה זה בלאי סביר שכירות

מינוח שכירות נפוץ כמו בלאי רגיל או בלאי הוגן מתייחס בדרך כלל לירידת הערך הצפויה הנובעת מהדייר המתגורר בנכס ולא לנזקים שנגרמו כתוצאה מהזנחה או התעללות של הדייר.

הגינות וצדק הן חובות שאתה חייב לדיירים שלך, אבל אתה חייב גם לחברה שלך לתת דין וחשבון לדיירים על מעשיהם.

דוגמאות לבלאי רגיל כוללות שפשופים קלים על הקירות או הרצפה, חול בלאי סביר בשטיח, קורי עכביש, צבע דוהה או סדוק, טפטים מתקלפים, ניקוז וכיורים עם זרימה איטית צירי דלת רועשים רצפות, שטיחים או אריחים שהתיישנו או הפכו. דהוי.

יש לצפות כי אזורים מסוימים בכל נכס להשכרה ידרדרו עקב שימוש קבוע ויומיומי. לדוגמה, תנועה יומיומית ברגל תגרום לרצפות האריחים לדהות ולשנות מעט צבע עם הזמן.

ככל שהשוכר מתגורר בנכס זמן רב יותר, כך ניתן לצפות לבלאי רב יותר. ירידה פיזית בלתי נמנעת זו מתרחשת במהלך שכירות של שוכר.

בית שכור בהחלט יתדרדר במספר רב של דרכים. בלאי רגיל יתרחש כאשר השוכר שלך עובר בנכס, פותח וסגירת דלתות, ועושה שימוש קבוע במכשירים או במכשירים.

ביטוח שוכרים

ביטוח שוכרים מגן על רכושכם האישי ועל אחריותכם לאורחים שעלולים להיפצע במקום.

ביטוח שוכרים הוא סוג של ביטוח רכוש המכסה את השוכרים עבור רכושם, כמו גם את עלות התיקון או החלפתם במקרה של אובדן. ביטוח שוכרים מכסה גם אחריות לפציעות לאורחים במקום ומספק הגנה מפני תביעות משפטיות.

פוליסת שוכרים ניתן לרכוש מחברת ביטוח, או באמצעות פוליסת דירות של בעל דירה. כיסוי של דייר בדרך כלל לא יכסה כל נזק לרכוש של בעל הבית שלו, אבל הוא עשוי לכסות נזקים מסוימים לחפצים שלו שנגרמו על ידי מישהו אחר.

האם אתה יכול לתבוע את בעל הבית על הדברה?

לפני כניסת שוכרים לדירה, על המשכירים לטפל בכל נגיעות שעלולות להיות. ברוב המצבים, הם חייבים גם לנקוט בפעולה כדי לטפל בהדבקה אם הם היו מודעים לכך לאחר שהשוכרים כבר נכנסו לגור. בית או דירת השכירות שלך עלולים להיחשב בלתי ראויים למגורים אם בעל הבית שלך לא חיסל כל נגיעות חרקים שם.

ייתכן שתוכל להגיש תביעה נגד בעל הבית שלך אם הם התעלמו מהאחריות למגורים בכך שלא הצליחו להשמיד. עליך לפנות לייעוץ משפטי בהקדם האפשרי כדי ללמוד עוד על הבחירות המשפטיות שלך.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן