דף הבית » מדריך הדברה » כמה זמן אסור להיכנס לבית לאחר הדברה? : כל מה שחשוב לדעת

כמה זמן אסור להיכנס לבית לאחר הדברה? : כל מה שחשוב לדעת

כמה זמן אסור להיכנס לבית אחרי הדברה

הבית הוא המקום הכי חשוב בחיינו. זה המקום שבו אנחנו מבלים את רוב זמננו וזה המקום שבו אנחנו מרגישים בטוחים, בטוחים ומאושרים.

מצער שלפעמים מזיקים יכולים להיכנס לבית ולגרום לנזק רב. כאשר זה קורה, חשוב לדעת כמה זמן יש להמתין לפני הכניסה לבית לאחר ביצוע ההדברה.

התשובה לשאלה זו תלויה באיזה סוג של מזיק הוסר מהבית שלך. לדוגמה, אם היו לך טרמיטים, אז אתה צריך להמתין לפחות 48 שעות לפני שנכנסים מחדש לביתך כי ידוע שהם מסוגלים לשרוד עד 12 חודשים ללא מזון ומים. אם היו לך פשפשים, אז יש סיכוי שהם עדיין בחיים ומסתתרים במזרן שלך או בכל ריהוט אחר בבית שלך. אם היו לך פשפשים שהוסרו, עליך להמתין כ-72 שעות לפני שתחזור לביתך.

אם עשית עבודה יסודית, ייתכן שתוכל להיכנס לאחר 2-4 שעות.

כמה זמן לאחר ההדברה אפשר לפתוח חלונות?

הדברה היא תהליך הכולל שימוש בשיטות לא קטלניות להרחקת מזיקים מבתים ועסקים. הדברה אינה מוגבלת רק לחרקים; זה כולל גם מכרסמים, ציפורים וכל בעל חיים אחר שעלול לגרום נזק לבית או לעסק שלך.

מומלץ להשאיר חלונות סגורים לפחות שעתיים לאחר סיום ההדברה. הסיבה לכך היא ששאריות הכימיקלים עלולות להישאר באוויר, ועלולות לגרום לגירוי או לבעיות נשימה. אם אתם משתמשים בשירות הדברה מקצועי, הם יודיעו לכם כמה זמן לאחר ביצוע הטיפול לפני שתוכלו לפתוח שוב את החלונות שלכם.

האם ריח הדברה מזיק?

מזיקים הם מטרד, אבל הם גם יכולים להיות מסוכנים. זו הסיבה שחברות הדברה משתמשות במגוון שיטות כדי להיפטר מהן.

המטרה העיקרית של הדברה היא הרחקת מזיקים. השיטה הנפוצה ביותר היא באמצעות קוטלי חרקים, שהם כימיקלים שהורגים חרקים ומזיקים על ידי כך שהם גורמים למותם או מקשים עליהם לאכול ולנשום.

חברות הדברה משתמשות לעתים קרובות בכימיקלים אלה כחלק מתוכנית ניהול מזיקים משולבת (IPM) שמטרתה לצמצם, לשלוט ולמנוע מזיקים מפגיעה ביבול וברכוש. בכל פעם שאתה משתמש בהדברה, אתה שואף כימיקלים שמזיקים לבריאות שלך. ניתן למצוא כימיקלים אלו במוצרים ובציוד המשמשים את סוכנויות ההדברה.

הדברה היא ענף שרובו אינו מוסדר ואין לו הנחיות קבועות לגבי מה ניתן או לא ניתן להשתמש בו. משמעות הדבר היא שאנשים שעובדים בתעשייה זו נחשפים למגוון רחב של כימיקלים מדי יום שעלולים להוביל לבעיות בריאותיות.

האם לנקות את הבית לאחר ההדברה?

הדברה היא אחד מאותם שירותים שאנשים רבים היו רוצים להימנע מהם אם הם יכולים לעזור לה. הדבר האחרון שמישהו רוצה הוא שהבית שלו יפולש על ידי חרקים, מכרסמים או מזיקים אחרים. עם זאת, רוב חברות ההדברה ימליצו לך לנקות אחריהן בכל מקרה, מכיוון שחלק מהכימיקלים שלהן עלולים להזיק לבריאות שלך אם הם לא יוסרו כראוי.

 

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן